linnnw

Alla inlägg under november 2011

Av Linnn - 30 november 2011 20:30



Före!



Medan!




Efter!

   



Ja så blev resultatet, typ mellan brun eller något sånt!

Av Linnn - 30 november 2011 19:35

 

Sitter med färg i håret, vilken färg får ni se sen! 

Av Linnn - 30 november 2011 17:10

Ligger i Veras säng och kollar på Dead Silence, eller nu är hon nere och äter så vi har pausat den!

Sen ska jag hem och äta,är hungrig som en val..

Idag på skolan var vi och kollade på något värdelöst julspel, som varje år.

Men nu ska jag vänta på Vera och kolla lite bloggar!


puss! 

Av Linnn - 29 november 2011 16:40

Ska färga håret ikväll, bild kommer senare!

Av Linnn - 29 november 2011 14:48

  Fan, jag skulle ju blogga igår, men var med med Jim, Saga, Rolle och Malin igår, eftersom att Saga och Jim åkte till Spaninen idag.  Så att ja. 

Idag har jag inte gjort så mycket, typ kollat lite film osv.


Men nu ska jag vara social med Mårten!


puss!

Av Linnn - 27 november 2011 11:49

 

Fyfan vad ful, HAHA!


Men iallafall, har vaknat vid elva typ, då gick vi ner och åt frukost. Så nu ska vi börja städa lite i Veras rum, sen kilar vi till mig.


puss!

Av Linnn - 27 november 2011 02:50

Vi har nyss sett ''Bruce den allsmäktige'' och snart ska vi nog kanske se tvåan också! 

Har inte direkt så mycket mer att säga, så att ja.


puss! 

Av Linnn - 27 november 2011 00:16

Hos Vera efter en ganska så dålig kväll!

Men iallafall, nu ska vi se på en film.


uppdaterar senare! 

Ovido - Quiz & Flashcards