linnnw

Alla inlägg under december 2011

Av Linnn - 30 december 2011 01:10

 

Sommarbild på mig och Julia.


Vi kom hem vid typ elva, och sen har vi typ inte gjort så mycket, jag har målat naglarna och Julia har suttit vid datorn. Nu ska vi slå på en film, och jag lär ju inte somna om flera timmar för har ju vänt dygnet helt upp&ner.

Men blir nog inge mer uppdatering inatt.


puss!

Av Linnn - 29 december 2011 21:41

 

Förlåt att jag inte har bloggat idag heller, men vaknade vid ett, men steg inte upp fören halv två. Sen packade för skulle egentligen med till Malins stuga, men det gick inte sen. Så då fixade jag mig och tänkte egentligen fara till näsbyn, men då blev inte det heller. Så då åt jag och sen for jag på stan med Ida, Emelie och Julia, så har vi typ inte gjort så mycket. Och sen åkte vi hit till Ida med nio bussen och nu gör vi inte så mycket. Julia sover hos mig inatt, så bloggar när vi kommit hem!


puss!

Av Linnn - 29 december 2011 03:49

Saknar hösten.


Förlåt att jag inte bloggat något idag. Men vaknade vid halv tre, fixade mig, sen kom Malin hit. Sen for hon vid sex, och vid typ sju kom Julia hit, och då gick vi till Jim. Där såg vi typ tv osv, Julia for vid tio och då kollade jag och Jim på Mr.Bean, så bäst. Sen vid elva for jag hem. Och nu har jag kollat på Breaking dawn, den var underbar. Längtar verkligen tills den andra kommer ut.

Snart ska jag väl gå och lägga mig, så.

Bloggar imorgon när jag har vaknat!


puss! 

mat

Av Linnn - 27 december 2011 20:26

 

Nu håller vi på att laga mat, kycklingpanna blir det. Jättegott.


Saknar Eijla

Av Linnn - 27 december 2011 18:58

Bild från i sommaren igen.


Vi har varit på stan för något tag sen, dock var vi typ i en halvtimme där, för att Emelie skulle träffa någon.

Sen har vi bara chillat och spelat in en video till Emelies frågestund, och det tog typ en timme att göra det för att få en bra. 

Vet inte när jag ska hem ikväll, men det märker ni väl.


puss!

Av Linnn - 27 december 2011 13:57

 

Bilden är inte från idag.


Har vaknat för typ en timme sen, och så har jag hunnit duscha och så har vi ätit frukost.

Men nu ska jag gå


puss!

Av Linnn - 26 december 2011 17:40

  Sitter i lägenheten med Emelie och Ida nu, snart kommer Julia hit och vi sover här alla fyra här inatt. Mys!

Vi har nyss varit och handlat middag, det blir fiskpinnar och mos. Intresseklubben antecknar, typ.

Menmen nu ska vi väl börja laga mat och sen vet jag faktiskt inte vad vi hittar på, typ ser en film. HÖHÖ


puss!

Av Linnn - 26 december 2011 14:15

 
  Fett snygga tjejer!


För ett tag sen kom Malin och Julia hit.

Nu ska vi väl slå igång en film eller något.

Ovido - Quiz & Flashcards