linnnw

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Jag är högt över staden.

Av Linnn - 22 februari 2012 18:52

 

Såhär snygg kan jag vara ibland, s k ä m t ar. Nejmen, idag har jag faktiskt jobbat matte i min soffa, askul. Nej, men sen kom Emelie och räddade min dag. Hon ska snart tillbaka hit och ja, rädda mig från mitt tråkiga jag. 

 
 
Ingen bild

Anonym

22 februari 2012 19:18

Kan du försöka visa mig hur man får sånna där bilder från gifyo till bloggen i ett inlägg? :D

Linnn

23 februari 2012 15:21

Men man lägger bara upp dom som vanliga bilder? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnn - 11 februari 2018 11:43

                                                                ...

Av Linnn - 9 mars 2012 14:20

Såg att inte länken funkade,       HÄR HAR NI EN NY LÄNK ...

Av Linnn - 8 mars 2012 10:42

Jag tänkte testa på blogg.se, är så less på bloggplatsen, seriöööööst.   KLICKA HÄÄÄÄÄR FÖR ATT KOMMA TILL MIN NYA BLOGGG ...

Av Linnn - 7 mars 2012 13:40

                              vill inte att det skulle sluta såhär kom tillbaka till mig  ...

Av Linnn - 7 mars 2012 12:02


Och jag somnade den natten i tron om att allt var en del i en kärleks historia, men jag vaknade dagen därpå och förstod att jag hade gjort fel. Lars winnerbäck är så bra ibland, aorkante. Måste till Emelie snart, behöver henne, nu typ. btwbtwbtw v...

Ovido - Quiz & Flashcards